Τετάρτη 19 Μαρτίου 2014

“Τι; Θα απεργήσεις; Ξέρεις τι είναι 2 μεροκάματα; Θα σε παίρνει μάλλον!”

“Τι; Θα απεργήσεις; Ξέρεις τι είναι 2 μεροκάματα; Θα σε παίρνει μάλλον!” Ναι, καλή μου, με παίρνει και με σηκώνει! Θα απεργήσω επειδή αγαπάω τη δουλειά μου και θέλω να την κάνω και του χρόνου…
Επειδή θέλω να κοιτάω τους μαθητές μου στα μάτια όταν τους λέω να προσπαθούν πάντα στη ζωή τους και να μην παραιτούνται ποτέ…
Επειδή δε θέλω να κλείσουν άλλα σχολεία και να χάσουν τη θέση τους κι άλλοι εκπαιδευτικοί…
Επειδή ξέρω πως αύριο θα είμαι εγώ στη θέση τους…
Επειδή δε διεκδικώ το δίκιο μου όταν απλά μουντζώνω την τηλεόραση…
Επειδή δεν περιμένω να δω αν θα απεργήσουν «οι άλλοι», αφού μέσα σ’αυτούς είμαι κι εγώ…
Επειδή εργάζομαι χωρίς προοπτική, χωρίς ελπίδα και μέλλον…
Επειδή δεν μπορώ να ανεχτώ άλλο να υποτιμούν και να ξεφτιλίζουν τον ρόλο μου ως δασκάλας και παιδαγωγού…
Επειδή κάποιοι νομίζουν ότι με έχουν εξαθλιώσει τόσο, ώστε δεν πρόκειται να αντιδράσω πλέον για τίποτα…
Επειδή, ακόμα κι αν χάσω, θα ξέρω πως αγωνίστηκα και δεν έσκυψα το κεφάλι… Κι επειδή, όπως λέει και ο Καβάφης: Κι αν δεν μπορείς να κάμεις την ζωή σου όπως την θέλεις,τούτο προσπάθησε τουλάχιστον όσο μπορείς: μην την εξευτελίζεις...

Πηγή: Η σελίδα της Elena Laz (εκπαιδευτικού) στο Facebook
Αναδημοσίευση: http://www.alfavita.gr/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου