Την Πέμπτη 26 Ιουλίου 2012 πραγματοποιήθηκε Γενική Συνέλευση του Συλλόγου Υπαλλήλων της Περιφερειακής Ενότητας Μεσσηνίας με θέματα ημερήσιας διάταξης :
1. Αποδοχή του ταμείου του Συλλόγου Υπαλλήλων της ΝΑ Μεσσηνίας
2. Συντήρηση κτιρίου (κλιματισμός-θέρμανση)
3. Εξόφληση αποζημιώσεων εκτός έδρας και υπερωριών υπαλλήλων
4. Άλλα θέματα εκτός ημερησίας διάταξης.
ΘΕΜΑ 1ο
Το προεδρείο του Συλλόγου ενημέρωσε τα μέλη, για την πρόθεση των μελών του ΔΣ του παλαιού Συλλόγου Υπαλλήλων της ΝΑ Μεσσηνίας να παραδώσουν το ταμείο του παλιού συλλόγου στον νέο Σύλλογο των υπαλλήλων της ΠΕΜ. Ύστερα από ψηφοφορία το σώμα της συνέλευσης αποφάσισε ομόφωνα την αποδοχή του ταμείου του παλιού συλλόγου και εξουσιοδότησε τον πρόεδρο και τον ταμία να παραλάβουν το εν λόγω ποσό με πρακτικό παράδοσης-παραλαβής.
ΘΕΜΑ 2ο
Κατά τη συζήτηση του δεύτερου θέματος της ημερήσιας διάταξης επισημάνθηκαν τα προβλήματα που έχουν να κάνουν με την συντήρηση του κτιρίου. Λόγο της παλαιότητας του συστήματος ψύξης – θέρμανσης (πάνω από 25 χρόνια) παρατηρήθηκε το φαινόμενο κάποια γραφεία να μην έχουν κλιματισμό και σε κάποια άλλα να τρέχουν νερά στα γραφεία. Σύμφωνα με την τεχνική έκθεση του αρμόδιου υπαλλήλου απαιτείται ένα ποσό της τάξης των 15.000 € για την συντήρηση του συστήματος ψύξης-θέρμανσης. Με την 975 απόφαση της 30ης συνεδρίασης (19-7-2012) της οικονομικής επιτροπής της Περιφέρειας Πελοποννήσου εγκρίθηκε η δαπάνη του ποσού και αναμένεται η ολοκλήρωση του διαγωνισμού και η ανάδειξη του αναδόχου ώστε να ξεκινήσουν οι εργασίες συντήρησης. Συμπληρωματικά αναφέρθηκε και η ανάγκη για καλύτερη οργάνωση και στελέχωση του γραφείου συντήρησης του κτηρίου του Διοικητηρίου καθώς αυτή τη στιγμή υπάρχει μόνο ένας υπάλληλος που συντηρεί και γνωρίζει τη λειτουργία των μηχανημάτων ψύξης και θέρμανσης.
Κατά τη συζήτηση ετέθη επίσης το θέμα με την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι τουαλέτες της Π.Ε Μεσσηνίας (σπασμένα πλακάκια, πλημμελή καθαριότητα) και αποφασίστηκε να έρθει σε επαφή το Δ.Σ με τους συναδέλφους που είναι στην αντίστοιχη επιτροπή παρακολούθησης προκειμένου να συντονιστεί καλύτερα ο μηχανισμός αντιμετώπισης του προβλήματος.
ΘΕΜΑ 3ο
Στο τρίτο θέμα της ημερήσιας διάταξης συζητήθηκαν τα προβλήματα που έχουν να κάνουν με την εξόφληση των αποζημιώσεων εκτός έδρας και των υπερωριών που πραγματοποιήθηκαν είτε στο 2011 είτε στο πρώτο εξάμηνο του 2012. Σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 21 παρ. 2 του ν. 2362/1995 (Α 247), όπως ισχύει, καθώς και του άρθρου 2 του ΠΔ. 113/2010 (Α 194 και 209) πριν από κάθε ενέργεια για την εκτέλεση οποιασδήποτε δαπάνης του Δημοσίου και των λοιπών φορέων της Γενικής Κυβέρνησης απαιτείται η έκδοση σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης του αρμόδιου διατάκτη. Επομένως σε όσα δεν έχει προηγηθεί ανάληψη δεν δύναται να πληρωθούν. Για το οικονομικό έτος 2011, δαπάνες που δεν έχουν δεσμευθεί πιστώσεις πριν από την πραγματοποίηση τους και δεν έχουν εκδοθεί σχετικές αποφάσεις ανάληψης κατά το οικονομικό έτος 2011, ώστε να μπορούν αυτές στη συνέχεια να ανατραπούν δεν δύναται και αυτές να πληρωθούν. Προτείναμε να γίνει καταγραφή για τις συνολικές οφειλές του 2011 και του πρώτου εξαμήνου του 2012, προκειμένου να γνωρίζουμε τον αριθμό των αιτούμενων συναδέλφων και των συνολικών οφειλών, έτσι ώστε να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες προς τους πολιτικούς μας προϊσταμένους.
ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
Με αφορμή την απόφαση ορισμού μελών του Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων Περιφέρειας Πελοποννήσου (ΑΔΑ: Β41Ξ7Λ1-ΚΣΙ) διατυπώθηκε η άποψη του Συλλόγου για την ανάγκη λειτουργίας των υπηρεσιακών συμβουλίων και την τήρηση διαφανών και συγκεκριμένων διαδικασιών για την επιλογή προϊσταμένων διευθύνσεων και τμημάτων, διαδικασίες οι οποίες θα λαμβάνουν υπόψη τόσο τα τυπικά όσο και τα ουσιαστικά προσόντα των υποψηφίων. Τα υπηρεσιακά συμβούλια είναι ο μόνος θεσμός που μπορεί να εξασφαλίσει την αντικειμενική και δίκαιη κρίση των υπαλλήλων χωρίς να εξαρτώνται από τις επιλογές της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας. Στα πλαίσια του παραπάνω θέματος αναφέρθηκε και το ζήτημα της τοποθέτησης και μετακίνησης των υπαλλήλων στις διευθύνσεις και τα τμήματα της ΠΕΜ. Το συγκεκριμένο ζήτημα θα απασχολήσει το Σύλλογο το αμέσως επόμενο διάστημα με σκοπό να κατατεθεί πρόταση προς τη διοίκηση για την όσο το δυνατόν καλύτερη αξιοποίηση του προσωπικού αλλά και την εξάλειψη φαινομένων ανισοκατανομής του φόρτου εργασίας μεταξύ των υπαλλήλων.
1. Αποδοχή του ταμείου του Συλλόγου Υπαλλήλων της ΝΑ Μεσσηνίας
2. Συντήρηση κτιρίου (κλιματισμός-θέρμανση)
3. Εξόφληση αποζημιώσεων εκτός έδρας και υπερωριών υπαλλήλων
4. Άλλα θέματα εκτός ημερησίας διάταξης.
ΘΕΜΑ 1ο
Το προεδρείο του Συλλόγου ενημέρωσε τα μέλη, για την πρόθεση των μελών του ΔΣ του παλαιού Συλλόγου Υπαλλήλων της ΝΑ Μεσσηνίας να παραδώσουν το ταμείο του παλιού συλλόγου στον νέο Σύλλογο των υπαλλήλων της ΠΕΜ. Ύστερα από ψηφοφορία το σώμα της συνέλευσης αποφάσισε ομόφωνα την αποδοχή του ταμείου του παλιού συλλόγου και εξουσιοδότησε τον πρόεδρο και τον ταμία να παραλάβουν το εν λόγω ποσό με πρακτικό παράδοσης-παραλαβής.
ΘΕΜΑ 2ο
Κατά τη συζήτηση του δεύτερου θέματος της ημερήσιας διάταξης επισημάνθηκαν τα προβλήματα που έχουν να κάνουν με την συντήρηση του κτιρίου. Λόγο της παλαιότητας του συστήματος ψύξης – θέρμανσης (πάνω από 25 χρόνια) παρατηρήθηκε το φαινόμενο κάποια γραφεία να μην έχουν κλιματισμό και σε κάποια άλλα να τρέχουν νερά στα γραφεία. Σύμφωνα με την τεχνική έκθεση του αρμόδιου υπαλλήλου απαιτείται ένα ποσό της τάξης των 15.000 € για την συντήρηση του συστήματος ψύξης-θέρμανσης. Με την 975 απόφαση της 30ης συνεδρίασης (19-7-2012) της οικονομικής επιτροπής της Περιφέρειας Πελοποννήσου εγκρίθηκε η δαπάνη του ποσού και αναμένεται η ολοκλήρωση του διαγωνισμού και η ανάδειξη του αναδόχου ώστε να ξεκινήσουν οι εργασίες συντήρησης. Συμπληρωματικά αναφέρθηκε και η ανάγκη για καλύτερη οργάνωση και στελέχωση του γραφείου συντήρησης του κτηρίου του Διοικητηρίου καθώς αυτή τη στιγμή υπάρχει μόνο ένας υπάλληλος που συντηρεί και γνωρίζει τη λειτουργία των μηχανημάτων ψύξης και θέρμανσης.
Κατά τη συζήτηση ετέθη επίσης το θέμα με την κατάσταση στην οποία βρίσκονται οι τουαλέτες της Π.Ε Μεσσηνίας (σπασμένα πλακάκια, πλημμελή καθαριότητα) και αποφασίστηκε να έρθει σε επαφή το Δ.Σ με τους συναδέλφους που είναι στην αντίστοιχη επιτροπή παρακολούθησης προκειμένου να συντονιστεί καλύτερα ο μηχανισμός αντιμετώπισης του προβλήματος.
ΘΕΜΑ 3ο
Στο τρίτο θέμα της ημερήσιας διάταξης συζητήθηκαν τα προβλήματα που έχουν να κάνουν με την εξόφληση των αποζημιώσεων εκτός έδρας και των υπερωριών που πραγματοποιήθηκαν είτε στο 2011 είτε στο πρώτο εξάμηνο του 2012. Σύμφωνα με τη διάταξη του άρθρου 21 παρ. 2 του ν. 2362/1995 (Α 247), όπως ισχύει, καθώς και του άρθρου 2 του ΠΔ. 113/2010 (Α 194 και 209) πριν από κάθε ενέργεια για την εκτέλεση οποιασδήποτε δαπάνης του Δημοσίου και των λοιπών φορέων της Γενικής Κυβέρνησης απαιτείται η έκδοση σχετικής απόφασης ανάληψης υποχρέωσης του αρμόδιου διατάκτη. Επομένως σε όσα δεν έχει προηγηθεί ανάληψη δεν δύναται να πληρωθούν. Για το οικονομικό έτος 2011, δαπάνες που δεν έχουν δεσμευθεί πιστώσεις πριν από την πραγματοποίηση τους και δεν έχουν εκδοθεί σχετικές αποφάσεις ανάληψης κατά το οικονομικό έτος 2011, ώστε να μπορούν αυτές στη συνέχεια να ανατραπούν δεν δύναται και αυτές να πληρωθούν. Προτείναμε να γίνει καταγραφή για τις συνολικές οφειλές του 2011 και του πρώτου εξαμήνου του 2012, προκειμένου να γνωρίζουμε τον αριθμό των αιτούμενων συναδέλφων και των συνολικών οφειλών, έτσι ώστε να γίνουν οι απαραίτητες ενέργειες προς τους πολιτικούς μας προϊσταμένους.
ΘΕΜΑΤΑ ΕΚΤΟΣ ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΔΙΑΤΑΞΗΣ
Με αφορμή την απόφαση ορισμού μελών του Υπηρεσιακού Συμβουλίου Υπαλλήλων Περιφέρειας Πελοποννήσου (ΑΔΑ: Β41Ξ7Λ1-ΚΣΙ) διατυπώθηκε η άποψη του Συλλόγου για την ανάγκη λειτουργίας των υπηρεσιακών συμβουλίων και την τήρηση διαφανών και συγκεκριμένων διαδικασιών για την επιλογή προϊσταμένων διευθύνσεων και τμημάτων, διαδικασίες οι οποίες θα λαμβάνουν υπόψη τόσο τα τυπικά όσο και τα ουσιαστικά προσόντα των υποψηφίων. Τα υπηρεσιακά συμβούλια είναι ο μόνος θεσμός που μπορεί να εξασφαλίσει την αντικειμενική και δίκαιη κρίση των υπαλλήλων χωρίς να εξαρτώνται από τις επιλογές της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας. Στα πλαίσια του παραπάνω θέματος αναφέρθηκε και το ζήτημα της τοποθέτησης και μετακίνησης των υπαλλήλων στις διευθύνσεις και τα τμήματα της ΠΕΜ. Το συγκεκριμένο ζήτημα θα απασχολήσει το Σύλλογο το αμέσως επόμενο διάστημα με σκοπό να κατατεθεί πρόταση προς τη διοίκηση για την όσο το δυνατόν καλύτερη αξιοποίηση του προσωπικού αλλά και την εξάλειψη φαινομένων ανισοκατανομής του φόρτου εργασίας μεταξύ των υπαλλήλων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου